top of page

Κέικ με βερίκοκα και ελαιόλαδο

  • Εικόνα συγγραφέα: eatme
    eatme
  • 17 Ιουν 2021
  • διαβάστηκε 2 λεπτά

Αν αγαπάς τα εύκολα και αρωματικά καλοκαιρινά γλυκά, αυτό το κέικ με βερίκοκα και ελαιόλαδο θα γίνει από τα αγαπημένα σου! Χωρίς αυγά και βούτυρο, ετοιμάζεται γρήγορα και εύκολα, χωρίς μίξερ, με απλά υλικά που υπάρχουν σχεδόν πάντα στην κουζίνα.

Κατά το ψήσιμο, τα ζουμερά βερίκοκα καραμελώνουν απαλά στην επιφάνεια και χαρίζουν μοναδική γεύση και άρωμα σε κάθε μπουκιά. Αν θέλεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις νεκταρίνια ή ροδάκινα με εξίσου απολαυστικό αποτέλεσμα.

Το μυστικό για ακόμη πιο πλούσια γεύση; Μόλις βγει από τον φούρνο και είναι ακόμη ζεστό, άλειψέ το με λίγη μαρμελάδα βερίκοκο. Θα αποκτήσει υπέροχη γυαλάδα και φρουτένια νοστιμιά χωρίς να χρειαστεί γλάσο. Σέρβιρέ το με μια μπάλα παγωτό και απόλαυσε το απόλυτο καλοκαιρινό κέρασμα!

Υ Λ Ι Κ Α


Για φόρμα 22εκ.


3 1/2 φλυτζάνια του τσαγιού αλεύρι γ.ο.χ.

1κουτ.του γλυκού μπέικιν

1κουτ.του γλυκού κοφτό σόδα μαγειρική

1 1/4 φλυτζανιού του τσαγιού ζάχαρη

3/4 φλυτζανιού του τσαγιού ελαιόλαδο

1 1/2 φλυτζάνι του τσαγιού χυμό πορτοκαλιού

1κ.σ. μαστίχα, κοπανισμένη με λίγη ζάχαρη να γίνει σκόνη

1κ.σ. ξύσμα πορτοκαλιού

1/2 φλυτζάνι του τσαγιού γλυκό κρασί Σάμος

8-9 βερίκοκα κομμένα στη μέση χωρίς το κουκούτσι

2κ.σ. φυστίκια Αιγίνης χοντροσπασμένα

2κ.σ. μαρμελάδα βερίκοκο


Ε Κ Τ Ε Λ Ε Σ Η


1 βάζουμε σε ένα μεγάλο μπολ το αλεύρι με το μπέικιν κοσκινισμένα, κάνουμε μια λακουβίτσα στη μέση και ρίχνουμε το λάδι που το έχουμε ζεστάνει λίγο σε ένα τηγανάκι για 1-2’.


2 προσθέτουμε στο μπολ και τη ζάχαρη, το κρασί, το ξύσμα πορτοκαλιού, τη μαστίχα και τη σόδα διαλυμένη στο χυμό πορτοκαλιού. Ανακατεύουμε καλά τα υλικά να ομογενοποιηθούν.


3 ρίχνουμε το μίγμα του κέικ σε φόρμα λαδωμένη, από πάνω τοποθετούμε τα βερίκοκα εδώ και κει με τη πλευρά με την φλούδα από πάνω, πασπαλίζουμε με λίγη ζάχαρη τα βερίκοκα και προσθέτουμε και τα φυστίκια Αιγίνης ανάμεσα.


4 ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180οC για περίπου 1 ώρα.


5 μόλις βγει ζεστό το κέικ αλείφουμε με ένα πινέλο σε όλη την επιφάνεια τη μαρμελάδα και αφήνουμε λίγη ώρα να κρυώσει πριν ξεφορμάρουμε και σερβίρουμε!





Καλά Μαγειρέματα!


Σχόλια


bottom of page